LCD displej

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Pátek Prosinec 29 12:03:20 CET 2006

Dobrý den,

Dostal se mi do rukou displej od kopírovacího systému eCopy. Je to
barevný dotykový displej 10". V dokumentaci píšou, že je to připojitelné
k VGA, k digitálnímu výstupu, a nějakému přímému výstupu. Bohužel to má
jen 1 kabel, a na konci 25pin třířadý Canon konektor (jako VGA, ale víc
pinů a samec) a Canon 9 pinů samici. Takže přímo to nijak k PC připojit
nejde. Díval jsem se dovnitř, a uvnitř je displej:

http://proxima.wz.cz/dokumenty/LQ104s1dg21.pdf

K němu je připojený IO SN75LVDS86
http://proxima.wz.cz/dokumenty/sn75lvds86.pdf

Dokázal by mi někdo poradit, jakým způsobem by to šlo připojit k PC?
Stačil by mi ten displej, dotyk nepotřebuju.

--
Aleš Filip