dotaz

Danhard danhard@volny.cz
Pátek Prosinec 29 09:54:31 CET 2006

Jo neni to nejmensi problem :o)
Vyresime Vam to zakaznickym displejem, vyrobce chce za vyvoj takoveho barevneho displeje cca 12k Euro za 5funkcnich vzorku a cca
60Euro za kus pri 1k serii.
Urcite je to nejaky trhak, pri 100k serii se dostaneme urcite na lepsi cenu.
Pouzil jsem to treba v teto konstrukci
http://www.etcconnect.com/product.overview.asp?ID=20015
tam byly ale displeje monochromaticke cca 220x40mm a primerene levnejsi.

Danhard
*******

Odpoved OD ZADAVATELE......

Pavel prochazka.zde.cz (Ja nejsem zadavatel)

1. rozmery maju byt presne ako som uviedol, tj. 100cm - dlzka, 4cm sirka.
2. ucel zariadenie je bezpredmetny pokial sa neda zrealizovat... s tym
suvisiace polemyky prenechavam na Vasu predztavivost, fantaziu, al.
sci-fi... pokial niekto vie ako by sa to dalo realizovat som ocotny zato
zaplatit. zijeme v dobe - nieco, za nieco co vystihuje vstky osatne
odpovede na pripomienky typu:

 >     mam pocit ze zadavatel nevie co chce ale musi to stat do 1500,-
 >     vratane
 >     vsetkych prav

 >Proto možná ta
 > ochrana práv. Asi si to chce dotyčný nějak chránit.
... nech je to akokolvek, pokial niekto ma zaujem o konstruktyvnu
spolupracu, tu privitam...
3. pripojenie dispeja ma byt  nahrada za povodny displey - pokial to
konstrukcne podmienky umoznuju.