Re: Nabíjecky s balancerem

Lukas Burda burdal1@post.cz
Čtvrtek Prosinec 28 23:57:35 CET 2006

Nejsem si jisty jestli nenarazite u lipol s tim ze "akumulovany naboj"
neni int(I(t)dt). Nekdy se stane ze vyberete vic Ah nez dodate
(dodavate pri vyssim napeti, takze energie se tam nikde "nevyrabi").
Driv jsem si myslel ze je to chyba mereni nabijece, ale zda se ze to
je obecny lipol jev. Z toho usuzuji ze "nabita kapacita" bude zaviset
i na kondici clanku a tezko zjistite jaka vlastne je.