Re: Nabíjecky s balancerem

Lukas Burda burdal1@post.cz
Čtvrtek Prosinec 28 19:53:30 CET 2006

Osobne jsem dospel k nasledujici praxi. Jednou za cas clanky nejakym
zpusobem srovnat (napriklad nabit je postupne) a pri normalnim
nabijeni pouzivat pouze "indikator" toho ze pri "seriovem" nabijeni
nejaky clanek preleze 4,2V. Ale to hlavni, co zadnym balacerem a
kdovicim neobejdete, je: <b> Vybijet pack tak, aby na to ani ten
nejslabsi clanek nedoplatil - tj. vypinat s dostatecnou rezervou zbyle
kapacity </b>

Lukas Burda