Nabijecka

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Prosinec 28 16:36:54 CET 2006

U tohoto typu nevi, ale dnes se vyrobci sychruji kvuli moznemu bouchnuti
AKU, nebo pozaru
a krome dektaU je tam i casovac a u tech lepsich i teplotni cidlo.
J. Polivka

Jak jsem asi identifikoval tak to dle me znamena ze je to bez tech
baterek, na stejnem webu je ta sama bez toho L ale za cenu 1700 s
baterkama.....
Pokud se nedko o tuto nabijecku zajima vice tak nabíjení je ukonceno
podle křivky napětí (označení deltaU, apod.), a nebo jen samotnim casovacem?

Pavel Prochazka.zde.cz

P.S. pokud ma nekdo zajen o cteni okolo baterek a nabijecek, tak at
klikne sem:
http://www.paladix.cz/clanky/akumulatory-nabijeni-nabijecky-je-dnes-neco-jinak.html

http://elektronika.svet-nakupu.cz/nabijecka-voltcraft-ipc-1l/f-1/s-50/dp-101184/