Re: OT:Zmizelé soubory z vypalovacího CD

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Čtvrtek Prosinec 28 16:06:43 CET 2006

Díky za radu. Ten CD roller ty soubory vidí, ale evaluation verze je
neumí uložit.  Zatím se mi nechce dávat 29.5 $ za plnou verzi.
Ještě zkusím nějaké kamarády, kteří se focením zabývají víc,
třeba budou něco takového mít.  Důležité je, že tam ty soubory jsou.