WIN XP - NTLDR

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Prosinec 27 18:23:47 CET 2006

Nová instalace pravděpodobně odstranila původní registry, takže je vše fuč.
Nepředpokládám, že by používal tolik nezbytných a na nastavení náročných
aplikací. Obvykle je nejlepší nainstalovat nějaký základ a pak za chodu
doinstalovávat potřebné aplikace. Bývá to dobrý filtr na tuny zbytečností,
které se nepoužívaly...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death