Jak presne meri elektormery, ceny energii a tak

Pavel hw@itherm.cz
Středa Prosinec 27 15:38:38 CET 2006

pokud by nekdo chtel schema jednofazoveho elektromeru Enel (licence od Ampy)
co se instaluje bezne do domacnosti na slovensku a v italii tak se muzete
podivat tady: http://elektromer.itherm.cz

delal se pro ne i trifazovy, ale ten bohuzel nemam v digi podobe.
nejvic se mi libi moznost shodit vzdalene jistic v tom elektromeru kdyz
neplatite.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Pavel Novotny" <novotny.pp@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 26, 2006 8:37 PM
Subject: Re: Re: Jak presne meri elektormery, ceny energii a tak

Pokud jde o vyuziti blikajici LED, vse podstatne tu jiz zaznelo, jen si
dovoluji upozornit, ze merak je majetkem rozvodaku a zvlaste ta infra cast
se muze pouzivat pri odectech energie a nekdy muze clovek  narazit na blbce,
ktery z cteciho cidla udela dalekosahy problem.

Pokud jde o spatne mereni, tak minimalme u elektormeru postavenych na svabu
od Analog Devices ADExxxx to asi moc fungovat nebude. Sice jsem to nezkousel
i kdyz jeden merak mam zrovna v prototypu na stole, ale teoreticky by to
fungovat nemelo, ADC prevodniky meri prubezne hodnoty obou velicit x krat za
periodu a z namerenych hodnot integruji spotrebu.