AT MEGA16 problem s krystalem/oscilatorem

Rollfree rollfree@volny.cz
Středa Prosinec 27 14:07:46 CET 2006

Externi hodiny nezabraly ?

Dve drobne poznamky k paralelnimu programatoru :
1 - V bezne praxi ho (krome podobnych chyb, ktere clovek
vetsinou udela jen jednou na zacatku) ho k nicemu
neupotrebite, vse ostatni se da udelat pres ISP, pripadne
pres zavadec a selfprogramming. Vyjimkou snad muze
byt pouzivani rezimu bez RESETu, ale to snad u normalnich
konstrukci nepada v uvahu.
Neni tedy lepsi si jednorazovy problem vyresit nejak
"jednorazove" (nepr. pozadat nekoho, kdo programator ma
o pomoc) ? Sam jsem tak resil podobny problem (ale s jinym HW)
nekolika lidem.
 2 - Od doby, co je na trhu AVR Dragon je (podle meho nazoru)
skoda palit cas stavbou programatoru. Neni to zadna velka intelektualni
prace, kde by se clovek neco zasadniho naucil, a cena Dragona
je opravdu "i pro Skota".
Taky uz ho mam, jen jsem ho jeste ve viru vanocnich radovanek
nezprovoznil. Az se tak stane (nekdy pristi tyden), tak Vam rad
v tom procesoru propojky nastavim (jsem z Brna).

rollfree

nasel, ale vzhledem k tomu ze procesor moc neznam, nejsem si jist zda
jsem nasel to spravne. Diky

--
Michal Grunt