Notebookovy harddisk do normalniho PC?

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Středa Prosinec 27 11:47:34 CET 2006

Nedelejte si s tim starosati, klidne to nechte prilepene, pokud to chcete
sroubovat tak to pridelejte dvema sroubky k jedne strane skrine, nehledejte
v tom problem.

Zdravim!

Nemate nekdo nejaky tip, jak jednoduse a levne pripevnit
notebookovy HD (2.5") do normalni PC skrine (ktera ma jen 3.5"
a 5.25" sloty)?

(Zatim jsem to polozil na "dno" skrine na nevodivou podlozku
a prilepil takovou tou pevnou papirouvou lepici paskou...
ale nejak bych sroubkum veril vic. Premyslel jsem sestavit
neco ze stavebnice Merkur, ale trosku se bojim, aby tam
nevznikaly vibrace, ktere by disk mohly poskodit....)

Diky!
P.T.