E-Bay

Martin Marusak m.marusak@volny.cz
Úterý Prosinec 26 17:19:34 CET 2006

Tak to klobouk dolů.
Dal jste mi k Vánocům hezký dárek - víru, že i u nás se podobní lidé
vyskytují v určitém nezanedbatelném počtu ;-)

Hezké svátky!

Martin M

----- Original Message -----
From: "Martin" <matesmk1@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 25, 2006 10:59 PM
Subject: Re: E-Bay

Ja sem na aukru prodal stolni nabijecku na telefon za 1kc. Kupujici byl v
miste bydliste(Brno) tak jsem to i osobne dovezl. Odpoved jestli by to nekdo
udelal? Jo udelal, ja ano, tim se nechlubim, protoze pocitam, ze by to
udelal kazdy, asi jsem blahovy snilek :) Protoze si myslim, ze je lepsi aby
to zarizeni dal nekomu slouzilo.. i za tu kacku, nez aby se mi zbytecne
valelo v supleti nebo abych ho vyhodil(to se mi zas nechtelo, byla by to
skoda)

Martin