RE: OT:Zmizelé soubory z vypalovacího CD

Pikulík picom@volny.cz
Úterý Prosinec 26 16:41:01 CET 2006

Myslim ze discjuggler nebo nejaky jiny vypalovaci program to umel.
Je to uz par roku co jsem to pouzil, ale urcite to jde precist z puvodniho
CD

  Dobrý den všem,

  tak jsem zkusil ten image otevřít pomocí winrar, ale nedaří se . Má to
příponu *.gi a bylo to vytvořeno pomocí programu RecordNow! společnosti
Sonic.  ( Tím to bylo taky páleno).
  Nero tam bohužel vidí jen ty nové soubory, i image vytvořený Nerem je jen
malý a odpovídá velikostí tomu, co jsem tam připálil.  Měl by ještě někdo
nějako radu ?

  Díky