Jak presne meri elektormery, ceny energii a tak

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Úterý Prosinec 26 15:14:50 CET 2006

Provedl jsem revizi ruznych trvale bezici elektorniky a dalsich automatizacnich
"nesmyslu", ktere v dome mam nebo brzy mit budu a zamyslel jsme se nad
cenou energie.
1W/rok = 8,76kWh coz v sazbe D25d = 28Kc a to mi prijde jako docela dost
penez a to jeste nepocitam s ucinnosti prevodu z 230V na provozni napeti
pristroje, pri jejim zapocteni lze rici, ze kazdy 1W trvale bezici v
domacnosti stoji cca 30Kc. Coz je pokud se zamyslim nad tim, ze bezna
elektronika  ma v standby cca 5W a je jich v domacnosti docela dost
docela darda.

Tusite jak jsou na tom elektormery pri mereni techto malych poziracu
energie?