Linux pro embended zarizeni?

pavel pavlp pa-vep@atlas.cz
Úterý Prosinec 26 14:05:59 CET 2006

Zdravím
Teď jsem updatoval HW pro rack http://www.visualprog.cz/Linux/PCI_1711.htm#labelRack a zvolil Via EPIA Mini-ITX 800MHz , po různých experimentech s Linuxy jsem nakonec zůstal u Fedora 6, vše funguje spolehlivě, grafika, síť. Vypral jsem všechny nepotřebné balíčky a jede to jak vítr . Provozuji na tom ještě W2000 Profíky . Jako spešl hardware pro zpracování I/O , je v racku nově malý Simatic , který s Viou komunikuje pomocí COM po MPI .

.NET C# professional developer ( Realtime,XML,B2B communication )
http://www.visualprog.cz