Pekne svatky

Stanislav VARGA stanislav.varga@stava.sk
Neděle Prosinec 24 22:38:42 CET 2006

Tak to ten moju z pouziva aj mobilnu noznu jednotku (narodeny 2006-01-01) a
zacal brutall atack na vsetky nezabezpecene porty nasho bytu ...

---
Stanislav VARGA alias Pajdo
+421 907 545 001
ICQ#56-738-345
pajdo@stava.sk
pajdo@extel.sk
Pionier bráni mier!
---
Ak nie sú čitateľné znaky s interpunkčnými znamienkami, dajte mi vedieť,
budem vám posielať poštu bez interpunkčných znamienok.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Jan Galuszka
Sent: Sunday, December 24, 2006 10:21 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Pekne svatky

Nauci se komunikovat velice rychle a reproduktor bude mit velmi vybuzen.

A hlavne cidlo polohy bude fungovat velmi presne. Zvedne-li se a je
prenasen, vystupni reproduktor stichne. Jakmile se polozi do vodorovne
polozy bez dosahu konstruktera, cidla sepnou a spusti poplach.

Otresovy senzor taky bude plne funkcni. Bude-li v klidu, bude sepnut a
zasilat poplasnou hlasku. Mirne otresy zpusobi reset systemu a klid.

Ten muj ma 7 tydnu a reaguje velmi pekne.

Gratuluji

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862