daniel.valuch@wanadoo.fr

Vladimir Nerud nevlad@kamarad.cz
Pondělí Prosinec 25 10:57:15 CET 2006

V nabídce jich má 100. Vlastně už 99, jeden má "zabukovaný" Balů

----- Original Message -----
From: "Novotný Pavel" <novotny.pp@atlas.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, December 25, 2006 10:29 AM
Subject: RE: daniel.valuch@wanadoo.fr

Nemate pravdu, jde o ukazkove klamani spotrebitele
cituji paragraf c.8 zakona 634/1992 Sb.
Nikdo nesmi klamat spotrebitele, zejmena uvadet
nepravdive, nedolozene, neuplne, nepresne, nejasne, dvojsmyslne
nebo prehnane udaje anebo zamlcet udaje o skutecnych vlastnostech
vyrobku nebo sluzeb ci urovni nakupnich podminek.

Vas vyklad pojmu az 30% take neni spravny, az x% znamena, ze za splneni
nejakych beznych provoznich podminek dosahnu az x% za coz rozhodne nelze
povazovat tu nulu nebo i 0.1x.

V konecnem dusledku pochybuji, ze pristroj bude homologovan, dale pochybuji,
ze dotycny prodejce ma jen jeden a take to, ze ma zivnostensky list :-)

- clovek nemusi byt moula a mozna ani hloupy, znam spoustu velmi
inteligentnich lidi, kteri jsou spicky ve svem oboru a v elektrice to jsou
totalni jelimanove, kteri absolutne netusi jak to funguje a uveri vam i to,
ze kabel kterym tece proud se zahriva tim jak se vnem poti elektronove,
kteri utikaji ze zasuvky do zehlicky.

Problem je, ze CR neni pravni stat a tak si tu kazdy dela co chce  ...

Ten clovek co to prodava nic neprovedl. Nabizi neco co vam zabezpeci usporu
energie az 30procent.
Jinak receno 0-30
I kdyby to zarizeni usporilo spise tu nulu, porad je to pravne OK....
nejsem teda pravnik, ale tipuju ze to je v pohode... A to ne ze bych tomu
cloveku nejak chtel nadrzovat..
na druhou stranu kdyz je nekdo takovej moula ze veri modrym krystalum,
odlucovacum jaderne energie a tomuto nesmyslu..
Dobre mu tak.

Tony OK1HMA