Pekne svatky

Vladimir Nerud nevlad@kamarad.cz
Pondělí Prosinec 25 07:02:18 CET 2006

Gratuluji
a přeji mnoho úspěchů v tom učení. Máte toho před sebou dost. Oba!
Vím co říkám, mám dlouholeté (19 a 22) zkušenosti a dávno tomu, co se mi to
"vymklo" z rukou :o)

----- Original Message -----
From: "jan.kuba" <jan.kuba@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, December 24, 2006 9:53 PM
Subject: Re: Pekne svatky

No já jsem letos dostal ten nejlepší dárek, co jsem si mohl přát.
Manželka mi přivezla z porodnice na štědrý den synka. Narodil se 19.12.
říkají mu Martin.
Sice jsem si nadělil pod stomeček 21 palců LCD... ale ten zůstal zabalen
a teď zkoumám nedokumentované funkce synka. Zatím se mnou moc
nekomunikuje, ale věřím, že ho časem naučím nějaké nové funkce :-)
Veselé Vánoce !