Re: Cívka (elektromagnet) do myčky

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Prosinec 24 14:35:06 CET 2006

 24.12.2006, 14:26:03

Poslete SMS Jeziskovi. Jestli jste byl cely rok hodny a nezlobil, vecer
budete mit pod stromeckem novou. :-)
Podle mych osobnich zkusenosti, se pri nejakem samo-domo navijeni
podari do civky nacpat tak 50-75% tovarniho poctu zavitu, takze pokud
puvodni civka nemela nejakou vyrobni vadu, je zivotnost opravy IMHO
dosti pochybna.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz