ruseni TV programem TVP1 ?

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Neděle Prosinec 24 10:21:23 CET 2006

dekuji za odpoved.
take jsem si vzpomel na tu inverzi, ta je ted "vyjimecna" :-((.
ja mam smulu, ze jsem cca 2km v totalnim doliku od vyhledu na prahu.
snad se taky nekdy dockame digitalu, ale jde jen o televizi, ze jo :-)).
pekne vanoce.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tony Malecký
Sent: Sunday, December 24, 2006 10:05 AM
To: HW-news
Subject: Re: ruseni TV programem TVP1 ?

Vlivem inverze se siri tak daleko programy ktere bezne nejsou v danem miste vubec slyset a interferuji s tim co chcete chytat. S tim nic moc nenadelate.
Co  se tyka dane lokality, kolega bydli v teto oblasti take (Černiv) a chyta v perfektni kvalite na sito a set-top box Prazske digitalni pakety...

Tony OK1HMA