Zprava k projektu

Martin matesmk1@seznam.cz
Sobota Prosinec 23 22:42:17 CET 2006

zkusim to zplacat :) dekuji za Vase navrhy, na tech se snad trochu stavet..
ted si jdu precist Vas clanek o programovani seriove komunikace :)

Martin

----- Original Message -----
From: "Slavomir Skopalik" <skopalik@elektlabs.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 23, 2006 10:17 PM
Subject: RE: Zprava k projektu

No minimalne  bych tram vysvetlil, proc to zarizeni vubec stavim,
jake bude mit vyhody proti jiz existujicim atd.
Mezi toto spada i analyza toho, co ma delat SW cast.
Samozrejme pak popis jak se lisi RSxxx od RSxxx
(viz. rizeni toku/smeru prenosu, ...).
No a mozna bych tu praci co jiz mate nekde vystavil, to bychom
Vam mohli rici konkretnejsi pripominky (myslim, ze by se zapojilo docela
dost lidi).

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti