Zprava k projektu

Martin matesmk1@seznam.cz
Sobota Prosinec 23 19:13:44 CET 2006

Ano, jak jste naznacil problematiky je dostatek. I te teorie je nakonec
dostatek, ale vetsinu Vami navrzenych temat, za ktere tedy dekuji, bude
resit softwarova cast, nemylim-li se? Ja bych se tak nejak potreboval
rozepsat o te hardwarove, aby byla pochopitelna i pro "moji mamku" :) tim
chci rict, ze tomu mamka nerozumi, ja taky nerozumim peceni pernicku :)
proste hold sef ma pocit ze je to popsano malo a ja mam pocit ze dost. Proto
jsem se vicemene snazil ziskat nejakou takovou obdonou zpravu. No kazdopadne
si s tim nejak pres svatky poradim. Ty protokoly temata ktere jste zminil
prozkoumam, dekuji Vam. Kdyby Vas napadly dalsi a nemel byste co delat sem s
nimi :)
preji krasny zbytek dne Martin :)

----- Original Message -----
From: "Slavomir Skopalik" <skopalik@elektlabs.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, December 23, 2006 1:14 PM
Subject: RE: Zprava k projektu

S diplomkou je to slozitejsi, ta MUSI dokladovat urcite schopnosti studenta.
Navic ma "poviny" rozsah a ani tak nezalezi na vedoucim, ale na oponentech.
Pokud da oponent spatny posudek, tak s se slusnou znamkou muzete rovnou
rozlocit.
U prevodniku RS232 - Eth je mnoho notorickych problemu, o kterych se da
napsat
stovky stran a pritom to bude zajimave.
Napriklad:
 - slucovani prichozich znaku do paketu (time out, ukoncovaci znak, limit
buffer, heuristiky?, ...)
 - TCP a jeho regulace rychosli odesilani, opakovani atd (nagling na strane
PC,
jednosmerny prenos dat, ....)
 - TCP keep alive (hlavne pokud je prevodnik v modu TCP server)
 - Pristupova prava, validace, omezeni, konfigurace, ...
 - Rizeni toku dat
 - Rizeni RS485 linky
 - Dopady na nejbeznejsi protokoly (ModBUS, RK512, terminal,  ....)
 - urcite bych zminil OSI model a dalsi normy, ktere dodrzujete

Problematika je velmi obsahla takze je o cem psat.

Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.