muj dnesni objev na aukru. neco na zpusob Atom Stop :p

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Sobota Prosinec 23 11:56:38 CET 2006

treba brat ohlad na to ze to stoji par sto korun, takze aby sa na tom
nabalil predavajuci aj stat tak vyrobne naklady musia byt velmi nizke.
Ako som uz spominal tipujem ze vo vnutri nie je nic, alebo ten maly
kondenzator. Vplyv na siet samozrejme nulovy.
Aby sme to zistili presne potrebujeme este 10 ludi aby prispeli 50-timi
korunami ;-) Na zozname som uz ja a Tony Malecky, to uz mame na dopravu :-)
b.