Napetovy sledovac s OZ

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Prosinec 22 16:55:33 CET 2006

kazdy operak ma urcite hranice v ktorych mu funguju vsetky vnutorne
obvody. Medzi napajacim napatim a dosiahnutelnym vystupnym napatim je
urcita hranica, ktora moze nadobudat hodnoty mV az jednotky V. Pokial
potrebujete aby vystupne napatie sledovalo vstup od nuly az po Vcc
musite pouzit operak typu Rail-to-Rail (t.j. od hranice po hranicu, mal
by fungovat v celom rozsahu napajania).
b.