Vie kazda Digital-8 kamera prehrat Video-8 pasku?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Prosinec 22 16:53:14 CET 2006

Njn...

Tymto tu ponukam flasku prvotriednej slivovice zo stredneho Povazia ci
ineho alkoholu podla vlastneho vyberu pripadne inej hodnotnej komodity
za funkcnu Hi-8 (prip. V-8) kameru (pricom mi samozrejme staci funkcne
prehravanie)...

wek