Vrtulník PicooZ ještě jednou

Aleš Filip nostromo@khnet.info
Pátek Prosinec 22 16:52:59 CET 2006

No, já jsem ho jenom vyzkoušel, a zase zabalil. Do Štědrého dne mám
strach s tím dělat jakékoliv pokusy. Po prvním vzletu jsem ho chtěl
IHNED vrátit do krabice :-) Potom jsem se s ním párkrát opatrně
proletěl, ale měl jsem strach, aby to přežil alespoň než ho kluk
dostane. Jsem zvědav, jak mu dlouho vydrží vcelku.

--
Aleš Filip