RE: jak ziskat platbu od CYBER... ?

petr vojtovic petr.vojtovic@seznam.cz
Pátek Prosinec 22 11:14:18 CET 2006

My dopadli taky dobre pred par tydny nam uhradil za osazovani pres 500 tisic korun.
Majitel ale pockal 6tydnu po splatnosti, duvod byl zcela prosty  urcity dodavatel se mu spozdil ze soucastkou a my to tady meli dva mesice nez jsme to osadili cele  a nejednalo se jednoduche desticky (neco z geode procesorem) takze v tom bylo utopeno vetsi mnozstvi penez.  A spozdeni nekolika milionu korun pociti i daleko vetsi firmy nez Cyber.
Myslim ze to byl duvod i u pana Galusky, na desce byl pouzit obvod od Winbond a vzhledem ze nikdo jiny tady Winbond nedela.
Skuste se snim domluvit na splaceni ? 100tisic kazde 2tydny, s tim uspel u nas nez se z majitelem domluvil jinak.

Petr Vojtovic

asi tu konferenci take vyuziji po splatnosti mame uz pres 20 firem :-)
z nich jeden je tady  i slyset .......