[OT] Tisk z DOSoveho programu pod WINXP

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Prosinec 21 19:24:01 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 21.12.2006 od aze:

> Pred casem jsem se pokousel pouzivat dosprint a po kratke dobe jsme
> to vzdal. Ono to tisklo jak kdy. Nekdy hned a dobre, jindy to trvalo
> nekolik minut nez neco vylezlo a obcas stranky s pismeny 2cm a
> paznaky. Tak jsem se vratil k dosu, resp. mam win98 v dosovem
> rezimu.

Jak uz jsem psal, mam multilicenci DOSPRINTu a mam ho nasazeny u
minimalne nekolika desitek zakazniku, kteri nemaji dosovske tiskarny,
ale nejake USB apod. A kazdou chvili si nejaky zakaznik kupuje levnou
USB tiskarnu, tak to instaluji novi a novi...

Co si pamatuji, jednou mel jeden zakaznik problem s nejakou Minoltou,
ale tak to bych povazoval za zcela normalni. A potom mel jeden
zakaznik problem s nejakym Samsungem. Ale to nebyl problem Samsunga,
to byl problem s tim, ze to byla GDI laserovka, DOS program mu sezral
cely vykon pocitace a driver to nestihl v casovem limitu odeslat do
tiskarny. Navic to byla nejka plecka pocitac... No a problemem byvaji
take ty radobydrivery, ktere ukazuji stavove okno, kdyz nejde vypnout,
tak to samozrejme hned vyskoci z cele obrazovky pri tisku :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz