Hodiny DCF - zkusenost a dotaz na radu

aze azehw@volny.cz
Čtvrtek Prosinec 21 12:54:16 CET 2006

Nemáte někdo od Conrada (nebo odjinud) projekční hodiny-budík s DCF?
"Funk-Projektionsuhr Colour Changing", Nr. 640412 ? Má to i kalendář a
teploměr. Mám je tady nové, po vložení baterií se nastavily během cca 10
minut, OK. Jen mne zaráží, že tam není možnost otočit ten na strop promítaný
údaj o 90 nebo 180 st. Asi to budu muset kuchnout. Nezkoušel to někdo? Mají
i síťový miniadaptér a podsvícení poměrně velkého displeje a projekce se dá
zapnout trvale.
AZE

----- Original Message -----
From: "iko" <iko@kamarad.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, December 21, 2006 9:03 AM
Subject: Re: Hodiny DCF - zkusenost a dotaz na radu

Ja mam od Conrada naramkove hodinky, uz tretie. Prve boli nekvalitne
povrchovo upravene (nesuvisi s elektronikou), tak som ich vratil. S
casom na nich problem nebol. Potom som mal ale rok iny model, cierne
naramkove, funkcnost uplne bezproblemova, cas uplne presny (porovnavane
s pocitacom synchonizovanym s tromi casovymi servermi). Teraz najnovsie
naramkove hodinky co mam od nich vyzeraju zatial dobre, mam ich 2 tyzdne.

Vsetky hodinky ukazuju stale pritomnost signalu, iba tak raz dva krat za
rok som si vsimol ze nema signal. Ja som plne spokojny. Predtym som mal
Casio bez DCF, stale ich bolo treba nastavovat, za tyzden aj o 3 sekundy
usli.

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises