Hodiny DCF - zkusenost a dotaz na radu

iko iko@kamarad.cz
Čtvrtek Prosinec 21 09:03:05 CET 2006

Ja mam od Conrada naramkove hodinky, uz tretie. Prve boli nekvalitne
povrchovo upravene (nesuvisi s elektronikou), tak som ich vratil. S
casom na nich problem nebol. Potom som mal ale rok iny model, cierne
naramkove, funkcnost uplne bezproblemova, cas uplne presny (porovnavane
s pocitacom synchonizovanym s tromi casovymi servermi). Teraz najnovsie
naramkove hodinky co mam od nich vyzeraju zatial dobre, mam ich 2 tyzdne.

Vsetky hodinky ukazuju stale pritomnost signalu, iba tak raz dva krat za
rok som si vsimol ze nema signal. Ja som plne spokojny. Predtym som mal
Casio bez DCF, stale ich bolo treba nastavovat, za tyzden aj o 3 sekundy
usli.

iko

--
Odchadzajuca sprava obsahuje 163 virusov.
The outgoing message contain 163 unwanted surprises