Hodiny DCF - zkusenost a dotaz na radu

APa navrhpcb@centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 21 08:59:03 CET 2006

Jinak receno: oni prijimaji signal jen parkrat, moje hodiny ve 4 a v 5h,
vzdy si u toho pipnou. Chytnou ho tak v 4,01 az 4,05, tj. do minuty ho maji,
zpravidla...

Hruza je ale analogove hodiny, oni neumeji (tyco mam) zastavit a pockat, ale
kvuli 1 minute treba protoci celych 12hodin...

Souhlas, ze je treba to zkouset dlouhodobe...