Hodiny DCF - zkusenost a dotaz na radu

Milan milger@pobox.sk
Čtvrtek Prosinec 21 07:44:40 CET 2006

Kupil som podobne cca pred rokom. Najskor som sa trapil 2dni /testoval,
resetoval, menil polohu/, lebo sa nastavili len v urcitej polohe na urcitom
mieste. Ma to dopalilo a tak som ich zavesil na stenu s tym ze ich pojdem
reklamovat. A cuduj sa svete, cez noc sa normalne chytili a od vtedy bez
problemov. Neviem preco /asi intenzita signalu/, ale potrebuju na niektorych
miestach cca 6-12hod na nastavenie...

Milan
----- Original Message -----
From: "stanfred" <7009@seznam.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 20, 2006 5:17 PM
Subject: Hodiny DCF - zkusenost a dotaz na radu

Zdravim konferenci,

koupil jsem pod stromecek nastenne DCF hodiny od Conrada. Doma jsem je
vyzkousel a (vzhledem k orientaci feritove anteny) funguji spravne jen kolmo
ke stene, kde by mely pozdeji viset. V planovane poloze ani tuk. Bydliste:
Praha.
Mate nekdo podobnou zkusenost? Nedalo by se tomu nejak pomoci?

Dekuji

Stanislav Svoboda