[OT] Servis Dell - vylev

Vladimír volak@stapro.cz
Středa Prosinec 20 20:01:02 CET 2006


Ja jsem narazil podobne. Prodavame a servisujeme mj. biochemicke
analyzatory, které vyrobce jeden cas osazoval desktopama Dell. V jednom po
cca 4 letech provozu (24 hod denne, nevypina se)odesel zdroj.Zavadu jsem
rychle diagnostikoval a protože zdroj ma atypicke rozmery,je plochy  a
nizky, nahradil jsem ho prozatim klasickym ATX zdrojem, pripojenym zvenku.
Bylo to pro me v tu chvili jednodussi, nez davat nahradni PC a pretahovat
data. 
A zacalo martyrium se servisem Dellu. První věc, kterou chteli, bylo vyrobni
cislo. Protože analyzator vcetne pocitace je dodavany z USA, tak byl první
zadrhel.To jsme se nejak domluvili, co vlastne chci. Další prekvapeni bylo,
ze to musí opravit jejich technik a tak do tydne ze by to bylo. Cena zdroje
6.500,- vymenou za vadny a cca doprava 2.500,- (po Praze).Nakonec jsem se
domluvil, ze si zdroj vyzvednu na jejich pobocce vymenou za vadny bez te
dopravy, cena 6.500,- (+ DPH) zustala.Zabral az argument, ze jejich technik
ani nedokaze ten pocitac v analyzatoru najit, natoz ho vymontovat.

Vladimir


> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz 
> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of gatilo
> Sent: Wednesday, December 20, 2006 4:33 PM
> To: HW-news
> Subject: Re: [OT] Servis Dell - vylev
> 
>  20.12.2006, 16:31:50
> 
> Co vam sakra brani, zachovat se trzne, koupit klavesnici na 
> ebay a na servisaky z Dellu udelat dlouhej nos.
> 
> S pozdravem Pavel
>   mailto:gatilo@centrum.cz
> 
> --
> Pavel Kadečka napsal:
> 
> > Mě ale zaráží to, že na ebay nebo na allegru se ty klávesnice běžně 
> > prodávaj. A Dell (aspoň česká pobočka) jako takovej je samostatně 
> > neprodává. Jedině včetně práce s šílenou hodinovou sazbou.
> 
> > P.K.
> 
> > 2006/12/20, David Kucera <david@cybertex.cz>:
> >> ne za vse muze servis, podminky servisu a mnohdy i ceny ktere se 
> >> uctuji zakaznikovi urcuje vyrobce notebooku (paklize se jedna o 
> >> autorizovany
> >> servis) a naprosta vecina vyrobcu ma bohuzel servisni 
> politiku stylem 
> >> je vzdy vyhodnejsi si koupit novy noteboook ono tim ze by vam ten 
> >> notebook opravili (pokud by to dokazali) by mohli prijit o 
> >> autorizovany servis jedinou vyjimku maji tzv. neznackovi vyrobci 
> >> kteri ma k urcitemu mnozstvi daji skoro celou dokumentaci je velka 
> >> skoda ze se tady nedovazeji notebooky od vyrobce 
> >> http://www.mitac.com/micweb/default.htm
> >> presneji notebooky pro bezne uzivatele, prumyslove 
> notebooky se tady 
> >> prodavaji pod nekolika znackama u mnoha prodejcu
> >>
> >> David
> >>
> >>
> >> Pavel Kadečka napsal(a):
> >>
> >> > Poslal jsem mejla na technickou podporu Dellu, s dotazem 
> jestli se 
> >> > dá u nich objednat klávesnice a DVD-ROM mechanika do 
> notebooku Dell 
> >> > Latitude C610. Odpověděli mi, že náhradní díly se samostatně 
> >> > objednat nedaj a oprava by stála cca:
> >> >
> >> > klávesnice 1200
> >> > DVD-ROM 2500
> >> > práce + doprava technika 2685
> >> >
> >> > Cenu náhradních dílů nekomentuju, ale za vyšroubování a 
> >> > zašroubování 5 šroubků, což je práce na 20 minut 
> maximálně, to je 
> >> > docela palba. DVD mechanika se vůbec nemusí šroubovat, 
> je vyndavací.
> >> >
> >> > To maj všechny servisy tenhle přístup?
> >> >
> >> > P.K.
> > _______________________________________________
> > HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list@list.hw.cz 
> > http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
> 
>  
> 
> _______________________________________________
> HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz 
> Hw-list@list.hw.cz http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list