RE: "Podvojná linka"

Jan Kral kral@fortech.cz
Středa Prosinec 20 19:49:39 CET 2006

Rekl bych, ze v prvopocatku mate trosku zmatek v pojmech, protoze to, ze natahate draty pro telefony kabelama ktere se pouzivaji pro ethernet, tak z tech telefonu jeste VoIP neudelate a to ani tehdy, jestli tim stejnym kabelem tahnete soucasne i ethernet k pocitaci.
To co potrebujete bude zrejme obycejna telefonni analogova ustredna, ktere se dnes docela hodne sundavaji v ruznych firmach a mate-li nejakeho znameho u techto monteru, tak by nemel byt ji sehant za lahev a nemusite premyslet nad ruznymi udelatky.
Jinak zvoneni probiha tak, ze je na lince stridave napeti, pri hovoru by mela byt linka pod napetim, tak aby mohl telefon pracovat a prenaset zvuk.
Jinak kdyby jste skutecne pouzival nejako VoIP zarizeni, ke kterym by se pripojoval normalni analogovy telefon, tak ty uz maji zajiste napajeni linky i zvoneni vyreseno.

JK