RE: "Podvojná linka"

Zdeněk Kašpar zdkaspic.hw@seznam.cz
Středa Prosinec 20 19:35:14 CET 2006

Asi Registered Jack

http://en.wikipedia.org/wiki/Registered_jack
http://en.wikipedia.org/wiki/RJ11%2C_RJ14%2C_RJ25

Tady se taky vyradili :-)
http://www.epanorama.net/circuits/teleinterface.html

Bohužel, existovala (nekde jsem ji videl a ted ji nemuzu zaboha najit) i
pekna ceska stranka, kde byly konektory i s obrazky, barvami vodiču a
vysvětlením jak se to zapojuje pro ruzne vyuziti s telefony a faxy.

Tak tedy alespoň tyto drobne stripky ....
Pekny den
Zdenal Kaspar

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of BuFran
Sent: Wednesday, December 20, 2006 11:39 AM
To: HW-news
Subject: "Podvojná linka"

Dobrý den,

  Jelikož budu v následujících měsících řešit VoIP telefonii, byl bych
rád za nějaké základy jak se zapojují klasické telefony. Matně
vzpomínám že jsme se to kdysi dávno učili, ale v hlavě již nic
nezůstalo. Problém je, že k tematu nemůžu na internetu nic nalézt,
protože neznám ty správná klíčová slova.

  Tedy dotaz, jestli někdo neporadí slova do google co by mě navedlo
na zapojení konektorů RJ-11, významy drátů, zapojení podvojné linky
(jestli to chápu je to případ kdy oba telefony jsou na jedno číslo,
když se zvednou obě sluchátka line se z obou probíhající hovor) a