RE: "Podvojná linka"

Jan Galuszka konference@ei.cz
Středa Prosinec 20 18:20:37 CET 2006

Nesleduji problem od zacatku, takze mozna moje odpoved nebude ta nejlepsi.

V dnesni dobe je v prodeji hodne telefonu - dvojic, ktere maji jednu
zakladnu, zvoni oba a pokud to veme jeden ucastnik, druhy nemuze volat.
Prepojeni hovoru je jednoduche.

Vuci lince se to tvari jako jeden telefon.

Ceny jsou za ten par cca 1500, koupite to v kazdem DATARTu a jinde.
Ja momentalne pouzivam PANASONIC KX-TGA110FX , jedna rucka je ve firme,
druha v byte.

A pokud pouzijete nejaky ten prevodnik z klasickeho telefonu na VoIP, tak
tam nebude problem

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862