Zalohovaci baterie v Olympusu C750

JD jirkonf@seznam.cz
Středa Prosinec 20 17:31:51 CET 2006

Vymena toho C problem neresi, pouze odklada, protoze jak uz tu nekdo
psal (a je to i na forech), zivotnost je tak 2roky. V tom pdf co tu slo
byl max proud toho C 10uA a v tom vidim problem. Mel sem tam misto nej
obyc C 220u a pri vlozeni baterek do fotaku vyskocil proud nachvili
hodne pres 100uA (sice na obyc digi multimetru a ta hodnota se tam
obevila jenom na okamzik a pak sel proud skoro na 0, ale je videt ze pri
nabijeni je prekrocen a tudiz asi C odchazi). Spis tam opravdu dam
obycejnou knoflikovou lithiovku (ten zalohovaci C co maji v gesu se tam
nevejde), podle me vydrzi dyl nez ten C.

   Ted zrovna merim jak se to chova - Lithiovka pripojena misto C v
serii s ampermetrem na rozsahu 2000uA (mensi rozsah nemam)
- bez baterek ve fotaku ukazuje 4 - 5uA odber z Li
- pri vlozenych baterkach ukazuje 0 - 1uA smerem do Li (nabiji)

Myslim ze to bude OK.

JDrozd