Re: "Podvojná linka"

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Středa Prosinec 20 12:05:06 CET 2006

Jak se to v praxi dělá:

1) telefon nemá polaritu, takže je jedno, který drát kam zapojíte

2) víc telefonů se zapojuje paralelně na vedení, není to košer, ale
fungujou všechny stejně. Košer je nějaká krabička, přes kterou se ty
telefony zapojí, snad to pak funguje tak, že jde jen jeden telefon
(který se vyvěsí jako první), ale možná už to je historie a nevím,
jestli to telecom, O2, nebo jak se dneska jmenujou, vůbec používá.

P.K.