[OT] Servis Dell - vylev

pyrin pyrin@volny.cz
Středa Prosinec 20 10:49:58 CET 2006

No já znám jiný případ ze školní jídelny: se jim porouchal ventil na kotli.
Přijeli teky technici, zjistili za 35minut, že potřebný kus nemají a opravit
nelze. Naúčtovali hodinu práce 3500 a protože byli 2, tak 2x.
pyrin

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 20, 2006 10:03 AM
Subject: [OT] Servis Dell - vylev

Poslal jsem mejla na technickou podporu Dellu, s dotazem jestli se dá
u nich objednat klávesnice a DVD-ROM mechanika do notebooku Dell
Latitude C610. Odpověděli mi, že náhradní díly se samostatně objednat
nedaj a oprava by stála cca:

klávesnice 1200
DVD-ROM 2500
práce + doprava technika 2685

Cenu náhradních dílů nekomentuju, ale za vyšroubování a zašroubování 5
šroubků, což je práce na 20 minut maximálně, to je docela palba. DVD
mechanika se vůbec nemusí šroubovat, je vyndavací.

To maj všechny servisy tenhle přístup?

P.K.