GSM - koaxial - vyzarovani

Milan Mlynarcik milan.m@centrum.sk
Středa Prosinec 20 10:48:15 CET 2006

Prave ze podla mna ani nie. Ja tvrdim, ze aj
"Pokial je
antena dobre vyriesena a ma dobru protivahu vsetky prudy potecu vnutrom
koaxu tak isto ako aj jeho opletenim".

Mne je jasne, ze to viete :-))  Len som sa snazil poukazat na to, ze pouzita
formulacia bola dost nejednoznacna a lahko moze u niekoho vyvolat mylny
postoj. S podobnymi nazormi som sa stretol. Aj HW-news citaju ludia s
mensimi skusenostami.
Suhlasim aj s p. Hamousom, ze ludia tu v konferencii by mali mat zakladne
elektrotechnicke vedomosti. Ale vsetci vieme, ze casto sa aj hlbsia diera
najde  :-))
Takze tak.
S pozdravom

                                  Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, December 20, 2006 10:12 AM
Subject: Re: GSM - koaxial - vyzarovani

citovat treba vzdy celu vetu, nie len jednu frazu, vy ste sa opreli o: "
nie vsetky prudy potecu vnutrom koaxu." ale ja som povedal "Pokial je
antena zle vyriesena a nema dobru protivahu (ako uz bolo spomenute) nie
vsetky prudy potecu vnutrom koaxu.". Na zaciatku vety je v tomto
kontexte pomerne dolezita podmienka, vsakze... :-)
b.