GSM - koaxial - vyzarovani

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Prosinec 20 10:12:30 CET 2006

citovat treba vzdy celu vetu, nie len jednu frazu, vy ste sa opreli o: "
nie vsetky prudy potecu vnutrom koaxu." ale ja som povedal "Pokial je
antena zle vyriesena a nema dobru protivahu (ako uz bolo spomenute) nie
vsetky prudy potecu vnutrom koaxu.". Na zaciatku vety je v tomto
kontexte pomerne dolezita podmienka, vsakze... :-)
b.