Mkrovlne anteny for dummy?

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Středa Prosinec 20 08:46:30 CET 2006

A pochlubte se odkud to máte,
že by DSRC brána?
Lubor

----------
Od:	Tomáš Tomáš
Odesláno: 	19. prosince 2006 19:34
Komu:	hw-list@list.hw.cz
Předmět: 	Mkrovlne anteny for dummy?

<<Soubor: Antena-5G.jpg>><<Soubor: ATT00003.txt>>
Omlouvam se jak za neznalost tak za obrazek v priloze, ale uz me ma nevedomost ser.....

Rad bych pozadal mistni znalce mikrovln o nastin toho jak se navrhuje mikrovlna antrna podobna jako ta na obrazku.
Jde o antenu pro 5.8GHz , vyvedeno jako DSP na, na prvni pohled beznem, FT4 1mm.
Jeste tak pochopim, ze ony cterecky zrejme maji lambda/4, jiz nechapu proc jsou od "vlnovodu" izolovany cca 0,5mm mezerou
nechapu proc ,maji onen vyzob na protejsim konci. Stejne tak mi neni jasne v jake vzdalenosti od sebe by se meli rozmistovat, unika mi vyznam tech vetsich a mensich obdelnicku na vedeni a proc jsou tam kde sou.

Predem dekuji za odpoved.