Linux Wokna do vlastni hw konstrukce co nejlevneji ?

edizontn edizontn@gmail.com
Středa Prosinec 20 08:44:03 CET 2006

No pokial by stacil ethernet bez nutnosti linuxov, skuste nieco
taketo :
http://www.becom.sk/index.php?option=content&task=view&id=73&Itemid=98

-ed

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of k.novo
Sent: Tuesday, December 19, 2006 10:58 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: Linux Wokna do vlastni hw konstrukce co nejlevneji ?

Premyslim jak co nejednoduseji a nejlevneji pridat do jednoucelovych
zarizeni, ktera obcas navrhujeme pro ruzne vedatory veci jako je Ethernet,
USB, web, telnet, moznost snadno ridit vetsi graficky LCD,  .... Pokud k
tomu pridam pozadavek na jednoduche pridavani novych sw funkci a dobrou
podoru pro vyvoj sw vychazi mi nutnost do pristroje vrazit nejaky
jednodeskovy pocitac.

Patrat v oblasti prumyslovych PC je cenova sebevrazda, klasicka PC a VIA
EPIA reseni jsou zbytecne vykonna a extreme zrava na energii, asi by se
hodilo neco s AMD Geode , ale nevim jak je to s dostupnosti v CR respektive
jaka je podpora, linuxu atp.
Nevite o necem?

Shodou okolnosti jsem si dnes hral s AP Ovislink 5460 a to je pri cene cca
900 Kc 32bit RISC procesor na 200MHz,32MB RAM, EEPROM , RS-232, 2x LAN, 1x
radio . Pokud by za podobne penize existovalo neco, kde by misto WIFI bylo
vyvedeno pra pouzitelnych I/O, druhy port , SPI, I2C, ... existovala k tomu
podpora linuxu a vyvojove prostredi nebylo by to vubec zle :-) zvlaste pokud
to zere 300mA

http://www.cipis.net/ovislink/5460AP/foto/