Zalohovaci baterie v Olympusu C750

JD jirkonf@seznam.cz
Úterý Prosinec 19 21:02:35 CET 2006

   Ano ta fotka stoji za prd, ale bliz uz mi fotak nezaostri (makro
samozrejme zapnute). Ten kondenzator by to mohl byt, v tom pdf vypada
stejne jak ten ve fotaku. Kazdopadne s 1.5V to nastaveni nedrzi, s 3V Li
CR2032 uplne v pohode (akorat se nevejde dovnitr). Kdyz dam do fotaku
baterky a merim na ploskach pro tu baterku (kondik) sou tam cca 3V.
Zkusim zmerit jaky proud to z te bateky (kondiku) bere kdyz tam nejsou
hlavni baterie. Nejde o to aby to vydrzelo mesic bez baterek, bude
stacit kdyz to vydrzi par minut na vymenu baterii - a na to by mohl
stacit obyc elyt...

JDrozd