Zalamovanie zpráv do konfery.

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Úterý Prosinec 19 14:47:54 CET 2006

Jsem rad, ze se me nekdo zastal, ano radkuji entrem, samozrjeme
me to stve, at nastavim co nastavim v bleOE tak to stejne nelame,
takze bud nepouzivat, coz se mi nechce nebo lamat entrem a nebo
bejt dobrej a nepouzivat zbytecne znaky a at se lidi zblazni, me taky muze
trefit kdyz ctu a scrolluju za roh dva kilometry abych si to precetl,
takove prispevky vubec nectu, tedy pokud to nejsou odpovedi na
moje otazky tam nemam navyber ;-))))

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Rollfree" <rollfree@volny.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, December 19, 2006 2:01 PM
Subject: Re: Zalamovanie zpráv do konfery.

Jojo, mate pravdu. Zrovna ten Vas prispevek se tady
http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/2006-December/078117.html
cte fakt pekne  ;-)

Ti, kteri zalamuji text Enterem obcas i premysleji.
Takze kdyz "posilaji text k dalsimu zpracovani", tak pouzivaji
Enter jako novy odstavec.
Ale kdyz pisou mail, notabane do konference, ktera ma WWW
rozhrani, ktere se pri dlouhych radcich hodne spatne cte,
tak pak pouzivaji Enter na odradkovani.