Riadenie grafickeho displeja bez radica.

Jozo svk421@zoznam.sk
Úterý Prosinec 19 14:35:31 CET 2006

Zdravim,
potreboval by som dat dokopy zariadenie s monochromatickym displejom
320x240 bodov s co najnizsou cenou. Moznosti su v podstate 3:

mcu -> displej s radicom
mcu  -> radic (napr. SED13xx) -> displej bez radica
mcu s integrovanym radicom -> displej bez radica

Displeje s radicom maju vyrazne vyssiu cenu, ako tie bez. Hladal som
medzi ARM procesormi nieco s integrovanym kontrolerom pre displej, ale
to je bezne az v ARM9-kach, co je predsa len dost narocne riesenie.
Riesenie s externym radicom zatial vynechavam.

Vrta mi vsak v hlave, ci by neslo urobit softverovu emulaciu radica v
procesore. Mozno je to totalna blbost, ktora sa neda stihat, ale co ked
nie... Zatial som to neskusal spocitat, ani nechcem po nikom aby to
urobil za mna, ale ak ktosi podobny problem riesil, mozno mi usetri cas
v slepej ulicke (alebo naopak potesi). Procesor by mal 40MIPS a ramka
pre obrazove data by mala stacit interna.

j.

p.s. obrazok prikladam len pre ilustraciu, ak by to zaujalo niekoho
neznaleho tejto problematiky.