GSM - koaxial - vyzarovani

Tomas Mainzer t.mainzer@gmail.com
Úterý Prosinec 19 12:01:13 CET 2006

- typ koaxu nejsem bohuzel schopen nyni zjistit - nakupci je do Ct mimo -
vim pouze ze po dodavateli byl pozadovan "co nejkvalitnejsi (pro GSM)".
- foto pcb je na  http://home.zcu.cz/~mainzer/pcb/deska2.jpg   (kvalitu
pajeni omluvte, je to vyvojova verze, taktez prichyceni izolepou neni
typicke, pouze ilustruje kde kudy je obvykle kabel veden)
- koaxial je mozno na GSM modem pajet nebo pouzit RF konektor (umisteny mezi
GSMmodemem a PCB - pod temi pajecimy ploskamy - ultra Miniature Coaxial
Interconnect from Sunridge (MCB-ST-00T)) (byly s nim vsak v jinych
aplikacich mechanicke problemy)
- v teto konfiguraci (jak je vyfocene) neni problem, avak prekvapil mi pocet
"neobvyklych jevu" pri prilozeni koaxialu na procesor, proto se pidim po tom
je-li vse ok.
T.M.

----- Původní zpráva -----
Od: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
Komu: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Odesláno: 19. prosince 2006 10:50
Předmět: Re: GSM - koaxial - vyzarovani

a aky kabel presne pouzivate? Oni totiz lacne koaxialy maju velmi riedke
tienenie a tieniaca efektivita je aj pod 50dB, obzvlast na tychto
vyssich frekvenciach.
Druha vec je ako to mate cele zemnene, mozno po opleteni koaxu tecu
vysoke impulzne prudy, alebo aj ten gsm signal (common mode) a to vam
rusi. Chcelo by to podrobnejsi popis a hlavne obrazky ako to cele
vyzera. Plosak, mechanicke prevedenie...
b.