teraOT: hra na klavir

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Prosinec 19 09:32:46 CET 2006

Pred triceti lety jsem delaval u jednoho podniku a meli jsme tam kamnare,
ktery toto zamestnani delal sice jen aby byl zamestny ale delal jej
podstive, jinak to byl skvely ladic pian ( tech skutecnych drevenych) ,
starej cikan, skvelej chlap a skupoval a daval dohromady piana ci klaviry.
Mel za sebou pestrou minulost ( nikoliv kriminalni) vcetne hrani u orchestu
v cirkuse. Z jeho vypraveni a z toho co jsem videl, co to da za praci jsem
si udelal nazor na kvalitni nastroje.  A take jsem tehdy pochopil jaky je
rozdil ve zvuku i mezi temito jednotlivymi nastroji. Kdyz muj svagr kupoval
svoji dceri kytaru, tak sel za mistrem a vrazili do toho dost penez. Vyplati
se to. Tedy pokud alespon trochu citite, ze decko ma hudebni sluch tak mu ho
nekazte nekvalitnimi nastroji.
Pokud jen chcete aby se decko naucilo noty a dokazalo zahrat v lidusce, tak
je to neco jineho a nezatracuji to. Zakladni hudebni vzdelani by clovek mel
mit, pokud ale citite, ze decko ma talent, tak do toho investujte, dobry
nastroj vzdy zase dobre prodate, kdyz to nevyjde. Plastove klavesy byt za 10
lci vice itru prodate za tri roky za desetinu puvodni ceny.

Jinak jak tu nekdo psal, tak je to stejne jako u doktoruuu. Co k tomu vice
rici. Vemte si kolik bere vyucujici v lidusce a kolik pani profesorka, ktera
se vasemu decku bude venovat s patricnou peci. I u te ale vycitite, ze
maximalni pozornost bude venovat rozpoznanemu talentu a ostatni jsou
vicemene tak trochu sponzory.

J. Polivka

Osobni zkuseniost s tim nemam, ale doufam, ze ZUS by profesionalni cest
nedovolila vystavovat reklamu na nejakej krap.

Ales Zika
http://results.cz