OT: nakup suciastok v Bratislave - vylev :-)

Marian Suchy lajost@zoznam.sk
Pondělí Prosinec 18 22:16:52 CET 2006

To GM-ko v Bratislave má skutočne smolu na predavačov.Keď začínali mali veľmi schopného predavača a dalo sa tam všeličo kúpiť.Potom sa tam objavili dve "nemé tváre" a vtedy sa bolo lepšie tomu obchodu vyhnúť na kilometre.Nechodil som tam preto roky. Potom sa tam zrazu objavili dvaja starší páni plus nejakí mlaďasi a začal to byť obchod ako sa patrí.Vyznali sa a boli ochotní. V tej dobe sme tam z firmy chodili radi nakupovať. V lete som so zdesením zistil,že je tam úplne iná osádka, príliš podobná tým starým "nemým tváram".Bol som tam asi desať minút, počas ktorých sa jeden venoval "vážnej" práci na počítači a druhý sa bavil s kamarátom.Ja som tam akoby neexistoval. Skonštatovali sme s kolegom,že asi tí schopnejší sú na dovolenke.Keď som tam prišiel o mesiac,tak situácia bola rovnaká,takže GM pre mňa momentálne neexistuje. Horšie je ale,že i ten trochu problematický Radiobastler skončil, takže zostáva len Ďurček (darca kondíkov do školy) a KB-shop v Petržalke,kde majú pomerne obmedzený priestor, sortiment a viac zavreté,ako otvorené.