OT: nakup suciastok v Bratislave - vylev :-)

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Prosinec 18 17:15:26 CET 2006

...tak dnes som prvy krat po asi 5 rokoch vyliezol "z tepla kancelarie"
a chcel si sukromne kupit nejake suciastky do malej konstrukcie
zosilnovaca. Odkedy sa elektronike venujem profesionalne doma ju uz
nechcem ani vidiet a preto som za poslednych ca. 5 rokov nic sukromne
neurobil. Zvykol som si ale pohodlne nakupit suciastky priamo z mojho
pocitaca, vyber takmer neobmedzeny, o ceny pomerne slusne ale nemusim sa
o ne starat, dodavka az do kancelarie tak do druheho dna.
Kedze som sa nejak namotal na elektronkovy zosilnovac tak som si chcel
jeden postavit. V ramci dobrych dodavatelsko-odberatelskych vztahov s
Kalinom som dostal sadu suciastok na pekny lampac. Chybali tam len
vazobne kondenzatory, nieco do 1u na 450V. Tak som sadol do auta a isiel
na nakup suciastok, do kamennej predajne kde som uz nebol roky. Ked som
odchadzal tak som sa tam poznal s par predavacmi, vzdy sme skecli a bola
to celkom prijemna navsteva.
Tak som dosiel najprv do modreho slona. Mlady bol taky nejaky divny ale
clovek nemoze chcet aby sa na neho usmievali vsade. Uz som bol na rade,
pozdravim ho, ziadna odpoved. Vratil sa mu predchadzajuci klient, spytal
sa ho co chce a povedal ze nemame :-) Takze som pred nim stal druhy
krat, pozdravim ho, ziadna odpoved. Potom ze co chcem. Tak som povedal
ze si prosim kondenzator tak do 1u na 450V. Isiel sa pozret do suflika a
ze "nemame". Tak ze ci nemaju nejake ine hodnoty, ze to nie je kriticke.
"Ne, nemame. Ked chcete objednajte si cez internet". Tak som podakoval,
odzdravil a odisiel. Nepovedal nic, ziadne dovidenia, prosim, dakujem,
je mi to luto nic. Co uz, asi mal zly den.
Tak som pokracoval do druheho obchodu, ktory je kusok od slona. Tiez tam
nezdravia :-) S rovnakou otazkou, akurat odpoved bola ina, nemaju lebo
vsetky kondenzatory darovali nejakej skole a nove budu az v januari. Tak
som mu tam pozeral do suflickov ci tam nenajdem nieco ine z coho si to
mozem poskladat. Videl som tam nejake elektrolity, chvilu ma presviedcal
ze to nie je to co som chcel, ked som mu vysvetlil nech mi da to co
chcem, ze ja si to uz zapojim tak mi to zatavil do sacku, zaplatil som a
odisiel. Zase ziadne dovidenia, dakujeme, nic. Asi v celej stvrti maju
zly den...
Takze len tolko moj maly osobny vylev. Mal by som chodit na nakup
suciastok do kamennych obchodov v tejto malej gubernii castejsie, ma to
nieco do seba. Clovek si rychlo zvykne na dobre :-) Aj inde nezdravia a
rozpravaju sa so zakaznikmi neuplnymi holymi vetami?
b.