Nabijecka

Zdenek zdej@atlas.cz
Pondělí Prosinec 18 08:01:19 CET 2006

Koukam, ze Vase nabijecky jsou trochu jina vahova kategorie :-)

V jednom zapojeni se vyhodnocuje dU, ale U se meri pri zapnutem
nabijeni. To funguje?

Jinak dik za napady. V GM se mi jedna nabijecka v cene cca 600 Kc
libila, ale z navodu vyplynulo, ze nabiji 2 clanky v serii. Vetsina
dalsich je rychlo a super-rychlo... To snad radeji neco zbastlim.

Zdenek